από indymedia Αθήνας
Δείτε τα προηγουμενα άρθρα
https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1323496
https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1323643
Στο συνημένο αρχείο δείτε την επιστολή που έστειλε η σιωνιστική οργάνωση στην εταιρεία "Lloyd's".
Τους εγκαλεί να συνετιστούν έναντι πιθανής δίωξής τους στα αμερικάνικα δικαστήρια για προμήθεια εφοδίων σε τρομοκρατική οργάνωση, εννοούν τη Χαμάς.
Πίσω από την οργάνωση-γραφείο-υπηρεσία είναι η Nitsana Darshan-Leitner, μια δικηγόρος μαζί με μερικούς άλλους, που φαίνεται να έχουν καταπιαστεί με τις δικολαβίες !
Ουσιαστικά, ασκούν μηνύσεις εναντίον κρατών ή μεγάλων εταιρειών υπέρ θυμάτων, θιγόμενων ακόμη και ανύπαρκτων ανθρώπων, γιατί "πιστεύουν στην δημιουργική δικηγορία"
Δείτε βιογραφικό της εδω http://en.wikipedia.org/wiki/Nitsana_Darshan-Leitner
Διευκρινίζουμε πως όλα τα έγγραφα των άρθρων εδώ και των δύο λινκ προηγούμενων δημοσιεύσεων έχουν παρθεί από την ιστοσελίδα τους http://www.israellawcenter.org.
Είχαν μεγάλη χαρά ! Οι δικολάβοι των σιωνιστών χάρηκαν τόσο που διαφήμισαν τη δουλειά τους ! ...Και τα είπαν σχεδόν όλα.
Αναζητήσαμε να μάθουμε πιά τακτική ακουλούθησαν. Ανάμεσα στις χαριτωμενιές βρήκαμε ένα λινκ http://melaniephillips.com/the-flotilla-and-the-third-intifada
Πρόκειται για το προσωπικό μπλοκ της Melanie Philips, ενός δεξιού καθάρματος που έχει βαλθεί να χτυπάει κάθε λαό που εξεγείρεται, κάθε μειονότητα, κάθε ιδιαιτερότητα, δείτε http://en.wikipedia.org/wiki/Melanie_Philips.
Ανάμεσα σε άλλα ωραία και χαρούμενα που γράφει, προσέξαμε αυτό:
Already, the number of flotillistas has been whittled down from 1500 to 350, and the number of boats from 15 to ten. Most of the credit should surely go to the Israeli activist law firm Shurat haDin which believes in bankrupting terrorism through a creative use of the law. Here are some of the legal challenges to the flotilla which Shurat HaDin has initiated with seismic effect.
It sent letters to all the maritime insurance companies in Europe and Turkey, warning them that if they provided the flotilla boats with insurance (a necessary component in the effort to smuggle contraband to the terrorists) that they themselves would be legally liable for any future terrorist attacks perpetrated by Hamas.
It filed an unprecedented lawsuit to seize the flotilla boats. The lawsuit was filed on behalf of an American terror victim injured by a Palestinian suicide bomber.
It sent warning letters to a French insurance company warning it not to insure a boat that was to be launched from Marseilles. The company accordingly decided not to provide the French boat with insurance.
After the main Turkish boat the Mavi Marmara pulled out of the flotilla, the New York Times reported that one reason (along with political pressure) was the boat’s inability to obtain maritime insurance.
It sent warning letters to the UK and US based global satellite company INMARSAT, stating that it might be liable for massive damages and criminal prosecution if it provided communication services to ships used by suspected terror organizations in the flotilla. Then a resident of the southern Israeli town of Sderot filed a legal suit asserting that, under US law, Inmarsat was aiding and abetting terrorism by providing satellite services to the flotilla vessels.
This week the New York Times reported that Greek authorities had detained two of the ships docked in Greece, including an American vessel, after Shurat haDin complained to the Greek Coast Guard suggesting that seven of the ships might be lacking insurance or were improperly registered.
Οι σιωνιστές τελικά δεν κρατιούνται από τη χαρά τους ! Τα κατάφεραν !
Μόνο που εμείς πλέον ρωτάμε ανοιχτά, με ποιόν αμερικάνικο νόμο το ελληνικό νερομπατσάδικο απέκλεισε τα πλοία να φύγουν από την Ελλάδα???
Μπας και επειδή δεν υπήρχε αντίκρυσμα εφευρέθηκε η "Παπούτσειος" απόφαση??
Φυσικά ούτε λόγος για τα 9 θύματα της Ισραηλινής περσινής θηριωδίας, το Ισραήλ εξακολουθεί να μην ζητά συγγνώμη....
Αναζητείται δικηγόρος να κάνει μήνυση στο Ισραήλ !!!!???!!!
Κατεβάστε το συνημμένο αρχείο: lloyd_s.pdf (application/pdf)
Δείτε τα προηγουμενα άρθρα
https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1323496
https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1323643
Στο συνημένο αρχείο δείτε την επιστολή που έστειλε η σιωνιστική οργάνωση στην εταιρεία "Lloyd's".
Τους εγκαλεί να συνετιστούν έναντι πιθανής δίωξής τους στα αμερικάνικα δικαστήρια για προμήθεια εφοδίων σε τρομοκρατική οργάνωση, εννοούν τη Χαμάς.
Πίσω από την οργάνωση-γραφείο-υπηρεσία είναι η Nitsana Darshan-Leitner, μια δικηγόρος μαζί με μερικούς άλλους, που φαίνεται να έχουν καταπιαστεί με τις δικολαβίες !
Ουσιαστικά, ασκούν μηνύσεις εναντίον κρατών ή μεγάλων εταιρειών υπέρ θυμάτων, θιγόμενων ακόμη και ανύπαρκτων ανθρώπων, γιατί "πιστεύουν στην δημιουργική δικηγορία"
Δείτε βιογραφικό της εδω http://en.wikipedia.org/wiki/Nitsana_Darshan-Leitner
Διευκρινίζουμε πως όλα τα έγγραφα των άρθρων εδώ και των δύο λινκ προηγούμενων δημοσιεύσεων έχουν παρθεί από την ιστοσελίδα τους http://www.israellawcenter.org.
Είχαν μεγάλη χαρά ! Οι δικολάβοι των σιωνιστών χάρηκαν τόσο που διαφήμισαν τη δουλειά τους ! ...Και τα είπαν σχεδόν όλα.
Αναζητήσαμε να μάθουμε πιά τακτική ακουλούθησαν. Ανάμεσα στις χαριτωμενιές βρήκαμε ένα λινκ http://melaniephillips.com/the-flotilla-and-the-third-intifada
Πρόκειται για το προσωπικό μπλοκ της Melanie Philips, ενός δεξιού καθάρματος που έχει βαλθεί να χτυπάει κάθε λαό που εξεγείρεται, κάθε μειονότητα, κάθε ιδιαιτερότητα, δείτε http://en.wikipedia.org/wiki/Melanie_Philips.
Ανάμεσα σε άλλα ωραία και χαρούμενα που γράφει, προσέξαμε αυτό:
Already, the number of flotillistas has been whittled down from 1500 to 350, and the number of boats from 15 to ten. Most of the credit should surely go to the Israeli activist law firm Shurat haDin which believes in bankrupting terrorism through a creative use of the law. Here are some of the legal challenges to the flotilla which Shurat HaDin has initiated with seismic effect.
It sent letters to all the maritime insurance companies in Europe and Turkey, warning them that if they provided the flotilla boats with insurance (a necessary component in the effort to smuggle contraband to the terrorists) that they themselves would be legally liable for any future terrorist attacks perpetrated by Hamas.
It filed an unprecedented lawsuit to seize the flotilla boats. The lawsuit was filed on behalf of an American terror victim injured by a Palestinian suicide bomber.
It sent warning letters to a French insurance company warning it not to insure a boat that was to be launched from Marseilles. The company accordingly decided not to provide the French boat with insurance.
After the main Turkish boat the Mavi Marmara pulled out of the flotilla, the New York Times reported that one reason (along with political pressure) was the boat’s inability to obtain maritime insurance.
It sent warning letters to the UK and US based global satellite company INMARSAT, stating that it might be liable for massive damages and criminal prosecution if it provided communication services to ships used by suspected terror organizations in the flotilla. Then a resident of the southern Israeli town of Sderot filed a legal suit asserting that, under US law, Inmarsat was aiding and abetting terrorism by providing satellite services to the flotilla vessels.
This week the New York Times reported that Greek authorities had detained two of the ships docked in Greece, including an American vessel, after Shurat haDin complained to the Greek Coast Guard suggesting that seven of the ships might be lacking insurance or were improperly registered.
Οι σιωνιστές τελικά δεν κρατιούνται από τη χαρά τους ! Τα κατάφεραν !
Μόνο που εμείς πλέον ρωτάμε ανοιχτά, με ποιόν αμερικάνικο νόμο το ελληνικό νερομπατσάδικο απέκλεισε τα πλοία να φύγουν από την Ελλάδα???
Μπας και επειδή δεν υπήρχε αντίκρυσμα εφευρέθηκε η "Παπούτσειος" απόφαση??
Φυσικά ούτε λόγος για τα 9 θύματα της Ισραηλινής περσινής θηριωδίας, το Ισραήλ εξακολουθεί να μην ζητά συγγνώμη....
Αναζητείται δικηγόρος να κάνει μήνυση στο Ισραήλ !!!!???!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου